Sgg
Simple Game Graphics Library.
Η SGG Library είναι μια βιβλιοθήκη γραφικών για ανάπτυξη παιχνιδιών και εφαρμογών πολυμέσων, η οποία βασίζεται σε C++. Παρέχει εργαλεία για την εύκολη δημιουργία γραφικών, την επεξεργασία εικόνας, τον ήχο, και τις αλληλεπιδράσεις του χρήστη. Σχεδιάστηκε για να διευκολύνει την ανάπτυξη 2D παιχνιδιών και εφαρμογών με απλό και κατανοητό τρόπο, χωρίς την ανάγκη εκτενούς εμπειρίας σε προγραμματισμό γραφικών.
Η βιβλιοθήκη παρέχει βασικές λειτουργίες όπως τη δημιουργία παραθύρων, τη διαχείριση γεγονότων, την αναπαραγωγή ήχου και μουσικής, και την εμφάνιση γραφικών με χρήση διανυσματικών ή bitmap εικόνων. Η SGG Library είναι ιδανική για αρχάριους προγραμματιστές που θέλουν να αναπτύξουν παιχνίδια ή διαδραστικές εφαρμογές χωρίς να ανησυχούν για τις πολύπλοκες λεπτομέρειες των συστημάτων γραφικών.
Με τη χρήση της, οι προγραμματιστές μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στη δημιουργία περιεχομένου και αλληλεπίδρασης, αντί για την αναγκαία υποδομή γραφικών, κάνοντάς την μια δημοφιλή επιλογή για εκπαιδευτικούς και ερασιτέχνες προγραμματιστές.
/ Βιβλιοθήκες / Αρχεία /
- Fractals using SGG Library.
- Fractals header file + test fractals cpp file + documentation pdf file : using fractals into SGG Library
- Brush utility functions: brush_utils.h + brush_utils test cpp file + brush_utils documentation
- Geometry utility functions: Βιβλιοθήκη 2D / 3D σχεδίασης σχημάτων.Τεκμηρίωση Αγγλικά / Ισπανικά / Ελληνικά.
- Player’s movement utility functions [ player_movement.h ]: Βιβλιοθήκη στοιχειωδών κινήσεων παίκτη.Τεκμηρίωση Αγγλικά / Ισπανικά / Ελληνικά.
- Player’s orbit utility functions [ player_orbit.h]: Βιβλιοθήκη στοιχειωδών τροχιών κίνησης παίκτη.Τεκμηρίωση Αγγλικά / Ισπανικά / Ελληνικά.
[ Υπό κατασκευή ]